Klantenservice
Voor vragen kan je mailen naar [email protected], ons contactformulier invullen of bellen naar +32 495 326 388.


Hippopharma by Zeta Company VOF
Oppelsenweg 87
3520  Zonhoven
Belgium
Tel :0032 (0) 495 326 388
BTW : BE0893-216.877

Marc Brabanders, zaakvoerder

 

1 Verzending
1.1 Wat is de levertermijn?

De levertermijn bedraagt 3-5 werkdagen. Wij doen onze uiterste best om de bestellingen zo snel mogelijk te behandelen. 

1.2 Kan ik mijn levering opvolgen?

Alle bestellingen worden met Track & Trace verzonden (via Bpost, DPD of PostNL). 

Zodra je pakje verzonden is, ontvang je een email met de tracking link.

1.3 Hoeveel bedraagt de verzendkost?

De verzendkost bedraagt €4.95 in de Benelux.

Wij leveren ook daarbuiten. De verzendkosten per land worden berekend bij het afrekenen in de checkout. 

2 Bestellen
2.1 Kan ik mijn bestelling annuleren?

U kan uw bestelling binnen 24u annuleren. U krijgt dan het volledige aankoopbedrag inclusief verzendkosten terug. Dit is enkel mogelijk indien uw bestelling nog niet is verzonden. Als u uw bestelling wilt annuleren, contacteer dan onze klantendienst.

3 Betaling
3.1 Welke betaalmiddelen accepteren jullie?

Bij Paardenvitamines.be kan je veilig online betalen via bankoverschrijving, bancontact, Visa- of Mastercard, Paypal en iDeal. 

4 Retourneren
4.1 Kan ik mijn bestelling retourneren?

Niet tevreden? Contacteer onze klantendienst. Zij helpen u graag met het vinden van een oplossing. 

Conform de bedenktijd van 30 kalenderdagen mag u een product in deze periode terugsturen. Voorwaarde is wel dat u het product terugstuurt in de onbeschadigde, originele verpakking – indien redelijkerwijs mogelijk – en het product geen sporen van gebruik vertoont. U ontvangt dan het volledige aankoopbedrag terug (excl. verzendkosten). 

4.2 Beschadigde of verkeerde levering

Indien er bij de levering een fout door ons is gemaakt, (bijvoorbeeld een onvolledige, onjuiste of beschadigde levering) dan raden we u aan contact op te nemen met  de klantendienst en te vragen om een retourlabel. Deze kunnen wij u vervolgens per e-mail toezenden. Zonder etiket wordt uw pakket niet door de transporteur als retourzending geaccepteerd.